Cum isi cumpara RMGC propaganda

Rosia Montana Gold Corporation a cheltuit 191.000 de dolari in 2010 pentru a-si plasa propaganda sub semnatura altora in spatiile editoriale ale celor mai presti …, pardon, corupte publicatii anglo-americane. Printre ele: The Sunday Times, Wall Street Journal, International Herald Tribune, Bloomberg și televiziunea Fox News, The Economist. Interesant ca marea parte a publicatiilor apartin imperiului mediatic Murdoch (sprijinitorul republicanilor din SUA si a conservatorilor britanici).

La noi numai in ultimele zile Romania Libera si Capital, si-au cenzurat (sters) articolele despre demonstratia de saptamana trecuta din fata Ministerlului Culturii si Patrimoniului care cerea includerea Rosiei Montane pe lista Patrimoniului Mondial UNESCO.

Toate detaliile: aici.

 

3 Responses to “Cum isi cumpara RMGC propaganda”

  1. Chrysthyan Says:

    Stii ca am sa iti dau o lada de bere?:)

    • transildania Says:

      Da, stiu, mi-ai scris si acum cateva zile si ti-am raspuns atunci:
      “Ma bucur si eu mai ales ca am avut dreptate, nu ca am castigat pariul sau miza 🙂

      Cu lada de bere e asa: cum nu sunt in Bucuresti, si din start nu intentionasem sa o tin pentru mine, am vrut sa o fac cadou cuiva, dar nu stiu inca cui si daca intreaga.
      Ma voi gandi in ce proportie si cui din Bucuresti sa te rog sa o dai, si cand ajung la o concluzie iti spun. 🙂 OK?”

      Inca nu am reusit sa dau de cineva care ar putea sa primeasca “premiul”, cand dau de el iti spun 🙂 Multumesc.

  2. Salvati Rosia Montana | TubeClip Helpers Says:

    […] Transildania […]

Leave a comment