Ne-a parasit Chat Noir – “Sa faceti o Romanie frumoasa”

De curand ne-a parasit bloggerul Eugen Nadrag, alias Chat Noir.

Sunt foarte intristat de cand am aflat vestea,
Odihneasca in pace, condoleante familiei si prietenilor! Cred ca intreaga blogosfera este indoliata.
Nu l-am cunoscut personal, decat virtual, din blogosfera. Acum doi ani cand mi-am lansat blogul a fost printre primii si putinii care citeau, imi comentau articolele.

Blogul sau plin de umor imi decretea fruntea, sunt sigur ca nu doar mie.
A fost unul dintre cei multi batjocoriti si nedreptatiti de aceasta guvernare. A luptat cum a putut impotriva ei, dar nu a mai reusit sa mai fie martor la sfarsitul ei. “A iesit din sistem”, folosesc intentionat limbajul fascitoid al portocaliilor, care, absolut incapabili sa gestioneze o economie nationala au declarat razboi celor care nu se pot apara, si pentru care omul, cetateanul, este doar o povara pentru buget, o povara care ar face bine sa “iasa din sistem” si a carui drepturi fundamentale pot fi incalcate cu nonsalanta.

Am inteles ca printre ultimele sale cuvinte a transmis prietenilor sai:  “Sa faceti o Romanie frumoasa”. Asa vom face!

8 Responses to “Ne-a parasit Chat Noir – “Sa faceti o Romanie frumoasa””

  1. Traian Says:

    Dumnezeu sa-l odihneasca-n pace…

  2. marin Says:

    condoleante familiei si sincere regrete

  3. Lilick Says:

    Si eu sunt foarte trista. Am stat ieri si am cautat, din urma, toate discutiile mele cu el. Apoi am vazut ca ultima stire pe care a recomandat-o pe facebook era asta:

    Eugen Nadrag recommended a link.
    15 februarie
    Criză de morfină și analgezice pentru cancer. Rețetele de citostatice, cu banii jos
    http://www.dcnews.ro

    Stiam ca i se taiase 60% din pensie…

    Dumnezeu sa-l ierte!

  4. mengeleblog Says:

    Dumnezeu sa-l ierte !

  5. Rational Idealist Says:

    Dumnezeu sa-l odihneasca.
    La fel ca tine, nu l-am cunoscut personal, ci doar virtual. Nu mi-am inchipuit catusi de putin ca ar fi cineva mai in varsta decat mine, avea un spirit foarte viu, comentariile lui erau intotdeauna la obiect si constructive.

    • transildania Says:

      Asa a fost. Nu stiu exact varsta lui dar nici nu era foarte in varsta (era pensionar militar, ceea ce e putin altceva), cel putin asa am inteles ca a murit cu zile, si in urma unei boli care ipoae in alta tara si in alt sistem ar fi fost tratabila.

  6. Deceneu Says:

    Odihneasca-se in pace!

Leave a Reply

