UNITI pentru Rosia Montana! – Hai la Alba Iulia pe 1 decembrie 2011!

Tags: , ,

5 Responses to “UNITI pentru Rosia Montana! – Hai la Alba Iulia pe 1 decembrie 2011!”

  1. Arogantu' Says:

    Am semnat !
    Sa crape Marius Ghilezan de ciuda (nu mai pot posta comentarii pe blogul lui) !

    • transildania Says:

      Bravo!
      Eu nu-l stiu pe Ghilezan, am vazut insa si eu scurt ce mizerii posteaza (scurt de tot, atata timp cat sta un om normal intr-un loc insalubru in care a nimerit din intamplare) dar nu e nicio paguba daca nu-l citeste nimeni si nu comenteaza oameni de bun simt in acel loc.

  2. acuvio Says:

    Am avut şi eu două exerciţii pe tema Roşia Montană. Din primul, cu un simplu click de mouse se găseşte şi al doilea.
    http://acuvio.blogspot.com/2011/10/proiectul-rosia-montana-funny-postcard.html

  3. mengeleblog Says:

    pe nimeni nu intereseaza pozitia poporului.daca intr-o zii v-or dorii sa extraga aur si sa otraveasca pamantul si populatia,o v-or face.

Leave a Reply

