Kitsch si lipsa de profesionalism – Cum prezinta ministerul turismului Romania la targurile internationale

PLUS: am nevoie de ajutorul cititorilor blogului.

 

Am citit pe blogul lui Vasile Racovitan un reportaj de la Targul International de Turism (ITB) de la Berlin intitulat “Nu ne vindem tara. Pentru ca nu stim cum.”

La unul dintre cele mai mari targuri de turism din lume, opreatorii de turism din Germania si publicul cautator de noi destinatii turistice este intaminat la intrarea in standul Romaniei astfel:

(sursa foto: Vasile Racovitan; vasileracovitan.com)

Un Stefan cel Mare impaiat, de un penibil prost gust, pe post de purtator de drapel. De parca publicul vizitator ar stii cine este personajul cu par lung si mustata, de parca el ar face astfel reclama Romaniei, chiar daca ar cunoastea lumea pe cine reprezinta manechinul. Materiale promotionale cu greseli de traducere, si absenta unor gazde de stand vorbitoare de germana rotunjesc aparitia putin atractiva si incompetenta a minsterului turismului pe parchetul international.

Va recomand lectura reportajului integral la Vasile Racovitan, in link-ul de mai sus.

 

P.S.

Am nevoie de ajutorul vostru:

Mi-am dorit foarte mult sa adaug pe blog, pe pagina principala, o sectiune in care toate link-urile din blogroll apar ca feed RSS cu ultimul titlu (un service pentru cititori, pentru a vedea imediat ultima postare a bloggerilor din blogrol). Am adaugat la inceput TOATE blogurile din blogroll in acest widget.

Din pacate dupa ce am facut asta am remarcat ca pagina principala nu mai apare deloc, sau se incarca dupa o groaza de timp. Am fost nevoit sa renunt la o parte din linkuri.

 

Am impresia insa ca si acum pagina principala se incarca si apare cu intarziere. De aceea am rugamintea sa-mi dati o mana de ajutor si sa-mi spuneti:

1. Intampinati probleme cu aparitia paginii principale (transildania.wordpress.com)? Si daca da, cam cate secunde dureaza pana se incarca?

2. Afecteaza acest lucru comfortul navigarii si lecturii acestei pagini? Sa renunt la acele widgeturi ca sa fie ca inainte, sau nu vi se pare o problema atat de mare?

Va multumesc.

11 Responses to “Kitsch si lipsa de profesionalism – Cum prezinta ministerul turismului Romania la targurile internationale”

  1. Zoe Petre Says:

    Citesc cu regularitate acest excelent blog, și n-am avut dificultăți în a-l încărca, mulțumesc pentru gîndurile bune și exprimarea lor elegantă!

  2. Stefan Zoltan Marina Says:

    1. Asta e Romania lui Udrea, Romania noastra. Asa cum l-au tuflit pe Stefan cal Mare (saracu’) pe (jilt nu), pe tron (nici atat), cu piciorul drept parca imprumutat de la un magazin de second… leg, e aidoma Romaniei de azi: cu un picor de imprumut, adica, intr-un picior, adica, schioapa. Kitsch?… Gasca de la “Turism”, dar nu numai, cand aud de “kitsch” cred ca e vreo marca de ochelari de soare. Asa ca, la ce sa ne asteptam? De ce ne mai miram? Daca e sa privim partea plina a paharului (care, se pare, nu s-a umplut inca), e bine asa: de fapt, ASA ARATA ROMANIA de “azi”. Asta e Romania “baietilor destepti” si fatalmente, si a noastra. Oricum o sucim si o-nvartim, NOI am creat (le-am creat) conditiile de “afirmare”. Halal sa ne fie!
    2. Nu am probleme cu deschiderea paginii, asa cum a fost de la inceput, cand am intrat din intamplare pe pagina ta. Ma reter la postarile tale.
    3. Alte postari din wordpress (am parcurs cateva) nu ma intereseaza.
    4. Raman un “fidel” de-al tau. Mai ales, ca, am impresia, esti clujean. Deci, “de-al meu”. Dar nu asta e motivul real. Imi plac textele tale.
    5. Mi-am creat un blog in wordpress. Probabil ca voi renunta. Oricum, am un blog in “Reteaua Literara”. Cred ca-mi ajunge.

    In concluzie, astept in continuare (pe aceeasi filiera) postarile tale pe care, dupa putirinta mea, le voi comenta.

    Cu prietenie.

  3. Rational Idealist Says:

    Se incarca OK, poti inlocui blogroll-ul vechi cu cel nou.
    Desi, sincer, ca unul care le-a incercat pe ambele, eu ti-as recomanda sa treci pe blogspot (unde aplicatia asta e printre cele de baza).
    Oricum, spor la bloguit in continuare, esti printre lecturile mele zilnice.

    • transildania Says:

      Multumesc mult @Rational.
      Nu pot sa sterg blogrollul pentru ca este cel genuin si complet, dar ma bucura ca functioneaza celalalt care nu e complet.

      Cel mai mult ma enerveaza la wordpress ca nu ofera un blogroll actualizat (si unde cel mai nou link urca pe prima pozitie) asa cum il are blogspotul. Nu stiu de ce nu o fac, cand este o chestie simpla si un gadget care foloseste si autorului si cititorilor si asigura mai mult trafic.
      Deocamdata nu m-am hotarit inca sa-mi trec blogul pe blogspot, dar daca o voi face odata acesta va fi principalul motiv, pentru ca in rest imi place wordpress.

  4. doina sacareanu Says:

    foarte greu s-a deshis blogul in aceasta seara 06 04 2011

  5. Rromania tiganeasca Says:

    Si care-i problema?
    Asta e Romania, o combinatie halucinanta de spital de nebuni cu satra tiganeasca.
    Consider ca standul e pefect.
    De ce sa ne aratam altfel decit suntem?
    Asta e precum indignarea rromanilor verzi suparati, pe televiziunile straine care ne fac tigani, dar care sorb din ochi Prrom TV, Hacasa TV, Hantenele 123, Taraf TV etc.

  6. Piticul Prono Says:

    Blogul se incarca usor si e o placere de citit. Cred ca manechinul din poza il reprezinta pe Presedintele Norvegiei.

Leave a Reply

