Adevarata investigare si condamnare a crimelor…

… comunismului arata asa: Un material impresionant, o marturie emotionanta. Jos palaria fata de Marius Oprea!

Propun o petitie pentru o noua lege a despagubirii victimelor comunismului si a urmasilor lor, care sa abroge ordonanta de urgenta rusinoasa care limiteaza cuantumul despagubirii. Cine ar semna-o?

UPDATE Un reportaj in Foaia Transilvana

6 Responses to “Adevarata investigare si condamnare a crimelor…”

  1. Paul-Sorin Tiţa Says:

    Ştii ce este interesant: călăii încă se mai tem… După sprijinul pe care i l-am dat lui Marius Oprea în Cluj, la săpăturile de la Palatul Copiilor (fost sediu al Securităţii), mi s-au trimis de către prieteni mesaje scrise de alţii despre mine, în care se insinua o deviere a mea spre patologic, ceva de genul: Tiţa e dezgropător de morţi. Când am citit m-am bucurat că am prieteni sănătoşi la cap, însă nu am putut să nu râd cu poftă văzând ce-i duce capul pe manipulatori. Ba chiar am citit comentarii similare şi pe blogurile pe care mai comentez din când în când. Călăii nu au murit şi nici nu dorm…

    • transildania Says:

      In primul rind felicitari pentru sprijinul pe care i l-ai acordat lui Marius Oprea. Vroiam sa-ti spun oricum, pt ca aflasem.
      Si in familia mea au existat victime ale comunismului, strabunicul meu a fost national-taranist si il stia foarte bine pe Coposu. Chiar daca nu a fost inchis multa vreme, comunistii i-au distrus viata si cariera.

      In legatura cu denigrarile la care ai fost supus: ma mira si nu ma mira in acelasi timp. Pe de o parte ma mira, pentru ca acei calai sau urmasii lor cel taziu acum ar trebui in mod normal sa taca chitic, si sa se bucure de pensiile lor si de faptul ca nu au fost lustrati sau condamnati penal. Insa cum nimic nu e normal in Romania nu ma mira ca nu dorm si mai latra din cand in cand.

  2. Lilick Says:

    Si eu as semna-o.🙂

  3. Prin noi înşine!… « Dispecer Blogosferă Says:

    […] Lars, Oana Stoica-Mujea, Octav Pelin, Politeia, Rares, Roxana Iordache, Supravietuitor, Teo Negura, Transildania, […]

Leave a Reply

