Favorita mea a pierdut – competitia continua

In mod surprinzator Spania a cazut in fata Elvetiei 0-1 in primul ei meci la mondiale. Imi mentin desigur pronosticul: Spania Campioana Mondiala, semifinaliste Olanda, Argentina si Uruguay si golgeter Messi.

Chiar daca amatorii de pronosticuri care inca nu -au pozitionat au acum un avantaj de informatie, mentin inca deschis concursul pana la terminarea fazei grupelor. Am ajuns si la o concluzie despre premiul castigatorului (si recunosc ca am imprumutat partial ideea excelenta a bloggerului @blogdeprost): daca e blogger o saptamana de promovare a blogului sau, daca nu e blogger un articol pe o tema importanta lui.

Va invit deci sa intrati AICI si sa lasati in formularul de comentarii pronosticurile in legatura cu Campioana Mondiala, semifinalistele si golgetterul.

Daca doriti sa pronosticati fiecare meci in parte intrati va rog la @blogdeprost.

4 Responses to “Favorita mea a pierdut – competitia continua”

  1. atreides Says:

    Mda, si eu eram tentat sa merg tot pe Spania drept campioana, dar dupa ziua de azi ma mai gandesc🙂 In privinta concursului de pronosticuri, cred ca ar fi mult mai corect acest concurs exact dupa terminarea grupelor, caci de exemplu ca sa zic eu acum semifinalistele ar trebui sa ma apuc sa studiez cum se imperecheaza castigatoarele grupelor etc. Plus ca pana dupa grupe vedem si noi echipele, ce joaca etc. De exemplu, Franta e varza, nici gand sa ajunga in semifinale. Spania totusi a desenat frumos azi, dar cred ca a picat in capcana elvetienilor care cumva i-au fortat sa joace cu centrari, si e clar ca la capitolul asta spaniolii sunt lemn. Mai vedem…

  2. atreides Says:

    OK, uite pronosticul meu: semifinaliste Uruguay, Olanda,Argentina, Spania, finala Olanda-Spania, castiga Spania. golgeter David Villa

Leave a Reply

